subota, 16. prosinca 2017.


ŠTO BI HTIO POSTATI

Ja kad odrastem htio bih postati nogometaš. Moj razlog je zato što volim nogomet. Ako bi ta ideja otpala rado bi postao rukometaš. Što se tiče nogometa moj uzor je David de Gea zato što je najbolji golman u prvoj Englesgoj nogometnoj ligi(EPL).
 Što se tiče rukometa moj uzor je Domagoj Duvnjak. On je treči najbolji svijetski rukometaš i star je 29 godina (rođen 1988). Ako nista od tih slavnih poslova samo nebi htio biti rob makar teško vjerojatno.
Što se uredskih poslova tiče lijepo je samo sjediti u uredu ali za mene je to malo pre jednostavno. Ja bi htio posao na kojem neću samo sjediti nego ču i nešto raditi da mi ne bude dosadno. Ja se iskreno nadam da ču imati dobar i zabavan posao.                                                                                                                                         

David de Gea
David de Gea
Domagoj Duvnjak


                                                                        


Nema komentara:

Objavi komentar

GLUP I GLUPLJI 2 Moj najdraži film je "glup i gluplji 2". Režirali su ga Bobby Farrelly i Peter Farrelly, a glumili su: Jim Ca...